Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

Wazon z papierowej wikliny

A tu przedstawiam wazon z papierowej wikliny. Włożyłam do niego wcześniej wykonane róże z papieru - kursik jak je zrobić zamieściłam w poprzednim poście.
Wazon jest bardzo prosty - specjalnie nie przyozdabiałam go i nie robiłam innego kształtu. W zamierzeniu miał być prosty.
Pomalowałam go już po wykonaniu - farbą emaliową - wiem że najlepiej byłoby bejcą lub akrylą ale mnie osobiście taka metoda najbardziej odpowiada, choć farba śmierdzi podczas malowania - ale maluje na powietrzu, na działce lub tarasie, więc mało co czuje jej zapach.
Nic skomplikowanego a wazon się przyda,a przede wszystkim w kolorze w którym od dawna szukałam:))


A tak w ogóle to wiem że róż jest troszkę za mało, wkrótce do robie więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz