Obserwatorzy

poniedziałek, 30 września 2013

Kołnierzyk biżuteryjny

Witam serdecznie,

Wykonałam taki mały komplecik Kołnierzyk biżuteryjny a do niego kolczyki:)

Kołnierzyk wyszywany jest na filcu z drobnych koralików w różnych kształtach.
Takie wyszywanie jest bardzo pracochłonne ale sprawia niesamowitą frajdę:))
Nie którzy zamiast przyszywać koraliki wolą przyklejać je na klej, ale dla mnie przyszywane zdecydowanie świadczą o jakości wyrobu i dają pewność że wyrób  nie rozsypie się po kilku dniach - ale co kto woli.
Kolczyki to białe perły o różnej wielkości na biglach antyalergicznych.





8 komentarzy:

  1. Bardzo łaadny komplet! I tez jestem za przyszywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)Piękny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje - fajnie że się podoba:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik! Dziękuję za miłą wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kołnierzyk! Masz cierpliwość i chyba dobre oczy. Mnie już one odmawiają posłuszeństwa. Zapraszam do siebie , obejrz nowe koszyki i oceń. Zapraszam : mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam i dziękuję za odwiedziny u mnie . Patrzyłaś na moje koszyki , jak ja na Twój przepiękny kołnierzyk. Rurek narazie nie potrzebuję, ale jak mi zabraknie napewno się do Ciebie zwrócę. Zapraszam do odwiedzin , znowu mam nowe koszyki, będą za 2 godziny na moim bloogu, zapraszam ciepło, zawsze, pisz, oceniaj szczerze.Pa

    OdpowiedzUsuń