Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Pomoc dla chorych dzieci

Tak zupełnie z innej beczki... Jak już wcześniej pisałam siedzę i przeglądam neta:)) weszłam na stronę Fundacji Dotyk Nadziei, która pomaga jak może chorym dzieciom. Bardzo ale to bardzo szkoda takich dzieci i rodziców także. Nigdy nie potrafiłam i chyba nigdy już nie zrozumiem dlaczego dzieci tak strasznie cierpią, bardzo to smutne jest.
Wiem że istnieją fundację które chętnie przyjmują rękodzieło, które następnie wystawiają na różnych aukcjach internetowych, sama kiedyś tak zrobiłam ale to już było dawno a Fundacja której przekazałam wyroby już nie istnieje.
Jeśli masz odrobinę czasu i chęci poszukaj w necie takiej fundacji i zapytaj o przekazanie swojego rękodzieła, naprawdę można w ten sposób duzo zrobić dla tych biednych dzieci.
Póki co wstawiam link do Fundacji Dotyk Nadziei  http://dotyknadziei.blogspot.com/p/w-jaki-sposob-mozesz-pomoc.html
Być może ta fundacja także wystawia rękodzieła na aukcji, nie pytałam o to. Wstawiłam po lewej stronie jak widać... szablon tej fundacji, jeśli możesz Ty też tak zrób, pomóżmy chociaż w ten sposób.
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz