Obserwatorzy

poniedziałek, 9 września 2013

Rękodzieło a biznes

Tak przegladając sobie internet weszłam całkiem przypadkiem na ciekawy - przynajmniej dla mnie artykuł
http://pierwszymilion.forbes.pl/rekodzielo-a-biznes-6-pomyslow-jak-zarobic-na-rekodziele,artykuly,158221,1,1.html    o tym jak zarobić na własnych pomysłach, a konkretnie mam na myśli rękodzieło.
W artykule przedstawione jest między innymi bardzo ciekawe i trudne rękodzieło - a mianowicie chodzi o biżuterię zatopioną w żywicy, jak dla mnie nie realne do wykonania:(( pomysł bardzo piękny i bardzo duży talent w rękach kobiety która to wykonuje.
Osobiście uważam że w dzisiejszych czasach rękodzieło jest doceniane ale niestety na tym się kończy.
Kryzys dotyka wszystkie gałęzie przemysłu, tak więc rękodzieła też nie oszczędza. Ludzie owszem podziwiają wyroby wytworzone ręcznie, ale i tak wolą iść do sklepów tak zwanych "wszystko po 5zł" itp. i tam kupić tanio. Nie ważne że tamte przedmioty to chińskie wyroby, ważne że jest tanio. Osobiście nie przepadam za chińszczyzną w pełni tego słowa znaczeniu, ale co się dziwić brakuje pieniędzy na wszystko i każdy szuka jak najtańszych rozwiązań.
Tak więc moje zdanie w temacie czy z rękodzieła da się wyżyć i czy opłaca się otwierać własną galerię - odpowiedź brzmi jednoznacznie - Nie.
Chyba że ktoś z Was ma inne doświadczenia w tym temacie?????
Tak czy tak wszystkim tworzącym rękodzieło w każdej postaci, życzę wytrwałości i nowych pomysłów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz