Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Bransoletka na drucikach

A to mój nowy mały tworek, bransoletka zrobiona na drucikach.



Ta bransoletka jest zrobiona dla kogoś kto mnie ładnie poprosił o jej wykonanie.
Pewnie pomyślicie że jest zbyt bardzo kolorowa a koralików jest zdecydowanie za dużo - no i macie rację, ale tak właśnie miało być, różne są gusty, a bransoletki nie robiłam dla siebie - bo wtedy pewnie byłaby inna:))
Tak czy tak postanowiłam się nią pochwalić - chociaż wiem że nie ma czym - to dzieło akurat to nic wyjątkowego a sama jej robota to tylko kilka minut, nic prostszego jak samemu zrobić bransoletkę.
Wystarczy nam kilka drucików, bądź jak kto woli linka jubilerska dostępna w każdym sklepie z półfabrykatami do biżuterii, no i oczywiście koraliki według gustu, a na koniec zapięcie- tu mamy duży wybór jeśli chodzi o wykończenie można końcówki wykończyć tulejkami- wtedy wygląda to bardziej estetycznie ;))
Bransoletkę na drucikach takich sztywnych jak ja zrobiłam, można w ogóle nie wykańczać żadnym zapięciem, wystarczy wtedy tylko końcówki drucików pozamykać - czyli tak pozwijać żeby razem mocno się trzymały i gotowe. Nie potrzeba wtedy żadnych zapięć bo bransoletka sama trzyma się na ręce i dopasowuje do każdej grubości ręki.
Ale jeśli ktoś woli jednak robić zapięcie to polecam uchwyty do wklejania.
A to przykładowe uchwyty do wklejenia:















Wystarczy końcówki naszej bransoletki - czyli wystające druciki posmarować klejem np. kropelka i włożyć do uchwytu - oczywiście należy pamiętać aby uchwyt był odpowiedniej szerokości - takiej jak grubość końcówki bransoletki.
Jak już to wyschnie to dopinamy z jednej strony zapięcie np. karabińczyk a z drugiej strony kółeczka ogniwka i gotowe.

Zapięcie typu karabińczyk:



1 komentarz: