Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Półbucik z papierowej wikliny

A to jeszcze nie pomalowany półbucik z papierowej wikliny, na dniach biorę się za malowanie więc nowe fotki wstawię na pewno.
Bardzo szybko się plecie buciki, choć na początku miałam obawy.
Bucik numer 37.
Bardzo podobają mi się wszelkie wyplecione buciki, są naprawdę urocze, a jako ozdoba w domu nadają mu uroku. Jest naprawdę mnóstwo zastosowań jeśli chodzi o buciki z papierowej wikliny, mogą posłużyć nam jako wazony na sztuczne kwiaty, jako miejsce na długopisy itp.  to wszystko zależy od wyobraźni.
Ten bucik to akurat numer 37, więc jest średniej wielkości, na długopisy się nie nadaje bo jest za duży, ale robiłam go z przeznaczeniem na kwiaty, wiec jego wielkość i głębokość jest idealna.






4 komentarze:

  1. Kurcze tylko pogratulować takiego talentu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo, miło że się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bucik wyszedł superowy , ja tez pierwsza wyplatanke zaczęłam od bucika pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga renata-wyplata.blog.pl

    OdpowiedzUsuń