Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

Bransoletka kamienna z turkusem i kolczyki

Znowu ta dziwna pogoda.....
deszcz pada i pada więc najlepszy sposób na złą pogodę to robótki ręczne.
Zrobiłam parę minut temu taki mały komplecik kolczyki i bransoletkę z turkusem
Tylko z góry przepraszam bo zdjęcia wyszły nie najlepsze:(( to dlatego że zostałam ze starym aparatem, ktoś "pożyczył" nie będę wskazywać palcem kto.... mój aparat i nie mam za bardzo jak zrobić lepszych zdjęć.

Bransoletka                                                                                  Kolczyki




2 komentarze:

  1. Zdjęcia całkiem przyzwoite - nie ma za co przepraszać!
    A komplecik śliczny - przypomina mi wakacje nad morzem :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak wakacje nad morzem.......
    A zdjęcia i tak uważam że mogłyby być zdecydowanie lepsze.
    Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń